oog voor het hogere doel
Toen ik weer klaar was om te oriënteren op werk, kwam ik uit bij Nieuwe Sporen en daar heb ik geen seconde spijt van gehad. Eerst het ‘werk-fit’ traject, gevolgd door ‘naar werk’ en nu ‘jobcoaching’, zolang loopt Elke al met mij mee. Het is zo fijn om dat proces door te gaan met iemand die me zo goed heeft leren kennen. Ze is niet gauw van haar stuk gebracht, ziet mij als mens, maar heeft ook oog voor het hogere doel: weer een blije werkende vrouw. Daar heeft ze mij de afgelopen jaren heel goed bij geholpen.
